Back

Veure els objectius d'un/a empleat/da mentre omples una revisió

Mentre respons a una revisió de rendiment, la pestanya Objectius del panell Veure context llista els objectius de la persona revisada amb el seu estat, progrés i data de venciment, així pots basar la teva avaluació en resultats mesurables sense sortir de la revisió. El mateix panell està disponible quan prepares una reunió 1:1. Aquest article cobreix el que mostra la pestanya Objectius. La resta del panell s'explica als articles sobre revisions de rendiment.



Abans de començar

  • El pla de la teva empresa ha d'incloure Objectius. Sense això, la pestanya Objectius no té res a mostrar.
  • Només veus els objectius que el teu abast de Veure resultats clau et permet veure. Per exemple, un/a gestor/a el/la abast del qual cobreix informes directes veu els objectius dels seus informes. Un/a revisor/a company/a el/la abast del qual només cobreix a ell/a mateixa pot no veure cap objectiu per a la persona revisada.

 

Pas a pas

  1. Ves a Rendiment > Revisions i obre la revisió.
  2. Obre l'avaluació que necessites omplir.
  3. Fes clic a Veure context a la cantonada superior dreta. El panell Veure context s'obre a la dreta.
  4. Fes clic a la pestanya Objectius.
  5. Llegeix cada targeta d'objectiu: el nom de l'objectiu, el seu estat (No iniciat, En marxa, Assolit o Perdut), el seu percentatge de progrés i la seva data de venciment.
  6. Opcional: escriu al quadre de cerca per trobar un objectiu pel seu nom.
  7. Desplaça't cap avall o fes clic a Carregar més per veure més objectius.


Regles i comportament

  • Si la persona revisada està assignada a un objectiu, sola o com a part d'un equip, entitat legal, rol laboral o tota l'empresa, llavors aquell objectiu pot aparèixer a la pestanya Objectius.
  • Si un objectiu és un sub-objectiu d'un altre objectiu, llavors només apareix el seu objectiu de nivell superior. Els sub-objectius no es llisten per separat.
  • Si no pots veure un objectiu a Rendiment > Objectius, llavors no el podràs veure a la pestanya Objectius tampoc.
  • Els objectius es classifiquen per data de venciment, dels més propers als més llunyans.
  • L'estat i el progrés són en temps real: mostren els valors actuals de l'objectiu, no els valors del dia en què es va llançar la revisió.
  • Si la persona no té objectius que puguis veure, llavors la pestanya mostra "Sense objectius" i "No hi ha objectius assignats a aquest/a empleat/da."

 

Limitacions

  • No pots filtrar la pestanya Objectius per cicle de revisió o període. Utilitza el quadre de cerca o obre Rendiment > Objectius per a filtres complets.
  • No pots expandir un objectiu per veure els seus sub-objectius o períodes a la pestanya Objectius.
  • No pots actualitzar el progrés d'un objectiu des de la pestanya Objectius.
  • La pestanya Objectius és per referència mentre respons a la revisió.
 

 

Resolució de problemes

  • Síntoma: "La pestanya Objectius diu 'Sense objectius' però l'empleat/a té objectius." → Causes: El teu abast de Veure resultats clau no cobreix l'empleat/a ni cap persona assignada a aquells objectius. → Solució: Demana a un/a administrador/a que revisi el teu abast a Configuració > Permisos > Objectius.
  • Síntoma: "No puc trobar el filtre de cicle que solia estar a la pestanya Objectius." → Causes: Els cicles pertanyien a l'experiència anterior d'objectius. Ara els objectius tenen el seu propi període. → Solució: Cerca pel nom, o comprova el període de l'objectiu a Rendiment > Objectius.
  • Síntoma: "Veig l'objectiu pare però no el sub-objectiu de l'empleat/a." → Causes: La pestanya llista només objectius de nivell superior. → Solució: Obre l'objectiu des de Rendiment > Objectius per veure els seus sub-objectius.

 

FAQ

1. Necessito activar el panell Veure context?
No. Està disponible en cada avaluació de revisió.

2. Veurà un/a revisor/a company/a els objectius de l'empleat/a?
Només els objectius que el seu abast de Veure resultats clau cobreix. Molts companys no veuen cap.

3. Puc veure objectius en una reunió 1:1 també?
Sí. El panell de context de la reunió 1:1 té la mateixa pestanya Objectius.

4. S'ensenyen els objectius d'equip?
Sí, si l'empleat/a forma part de l'audiència de l'objectiu d'equip i pots veure aquell objectiu.

Was this article helpful?

Give feedback about this article

Can’t find what you’re looking for?

Our customer care team is here for you.

Contact us

Knowledge Base Software powered by Helpjuice