Visió general
El mòdul de Despeses a Factorial t'ajuda a controlar i centralitzar totes les despeses de l'empresa. Per assegurar-te que només les persones adequades poden accedir-hi i gestionar-les, has d'assignar usuaris al mòdul.
Quan i per què utilitzar-ho
Has d'afegir empleats al mòdul de Despeses quan:
- Un nou contractat necessita presentar les seves despeses.
- Un membre de l'equip ha de començar a revisar o aprovar despeses.
- Necessites eliminar l'accés d'algú que ja no ha de gestionar despeses.
Com utilitzar-ho
Segueix aquests passos per afegir o eliminar empleats del mòdul de Despeses:
- Ves a Configuració des del menú de l'esquerra a Factorial.
- Fes clic a Subscripció.
- En la secció Gestionar usuaris, veuràs un botó per afegir usuaris directament.
Si fas clic a la fletxa desplegable, seràs redirigit a la llista completa d'empleats que actualment tenen accés a Despeses.

Per eliminar un usuari, fes clic al menú de tres punts a la dreta del seu nom i selecciona l'opció corresponent.

També ho pots fer des de Despeses → 3 punts a la part superior dreta i després, afegir empleats.

Solució de problemes
No veig l'opció per afegir usuaris: assegura't que tens permisos d'administrador.
El botó no apareix: això pot ser perquè la teva subscripció no inclou el mòdul de Despeses. En aquest cas, si us plau, contacta amb el nostre equip de Suport.
FAQ
-
Puc assignar automàticament tots els empleats al mòdul de Despeses?
No, les assignacions s'han de fer manualment per assegurar que només les persones necessàries tinguin accés.
-
Què passa si elimino algú del mòdul?
No podran crear, editar ni presentar despeses. El seu historial de despeses romandrà al sistema per a referència.